Thursday, July 4, 2013

pilihan bercuti

Posted by Unknown at 11:11 PM
assalamualaikum

aku kalau pergi bercuti selalunya family aku suka tempat-tempat peranginan yang sejuk-sejuk macam cameron highlands, genting highlands o fraser hills.. 
nak pegi overseas tak mampu lagi ye dak..
doakan la aku or adik-adik aku ke dapat further study kat overseas.. dapatlah merasa nanti pergi luar negara... mihmihmih.,
aku kalau nak dikira tahun ni dah banyak kali jugak pegi cameron tu dengan genting highlands.. 
tiap-tiap tahun family aku akan pergi cameron highlands..
 genting highlands pulak macam rutin la family aku pergi kalau family aku datang kl lepak rumah kakak aku kat bukit beruntung tu... 
yela bukit beruntung dengan genting kan dekat.. around 1 hour dah sampai daaa... 
selain tu,
 alhamdulillah tahun lepas dah sampai sarawak.. 
tahun ni tak boleh jalan sebab adik-adik aku amik periksa PMR dengan SPM..
 so tangguh dulu..

tapi berbeza dengan family faiz.. family diorang kalau pergi bercuti suka pergi pulau.. 
yela dulu kan encik Faiz tinggal kat mersing...
 so dekat la dengan jeti nak pergi pulau.. 
macam aku ni.. bercinta nak pegi pulau-pulau ni... jauh gila... si encik Faiz ni boleh dikatakan semua pulau dia dah pegi macam Langkawi, Tioman, Sibu n lain-lainlah....
sekarang ni encik faiz duk berzikir kat telinga aku yang nak ajak aku pegi Krabi kat Thailand nuh naik sem nanti...
 nak pergi tu memanglah boleh.. tapi tak kan kita 2 org je..
 kang kena sambar petir acane? takpelah.. kumpul duit dulu.. nanti kita pergi honeymoon sana eik... ahahah...

1st genting highlands... pergi dengan satu family....







2nd genting highland.. pergi dengan kakak and abang saje.. mihmihmih













0 comment on "pilihan bercuti"

 

its all about me Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting