Thursday, July 4, 2013

cerita longgok..

Posted by Unknown at 9:26 PM
assalamualaikum w.b.t

hai uolsss.. disebabkan aku dah lama tak update blog kan.. jadi marilah kita melonggokkan segala cerita yang aku buat minggu lepas... aku malas nak taip.. jadi marilah tengok gambar.. orang kate picture can tell a thousand words kennnn...


ni masa kenduri kat rumah atok sedara aku.. ada kenduri sempena nak sambut bulan ramadhan gittew...



ni hari sabtu lepas..
kawan ayah aku punya anak kahwin kat dewan alumni UTM..
simple and best je... 
makanan pun mewah.. 
alhmdulillahhhh






ok lepas blik kenduri singgah ulo choh beli cendol sedap tu..
nyummmm nyummmm...

dan hari-hari lain.. macam biasa..
kerja cat rumah.. 
ok bye

0 comment on "cerita longgok.."

 

its all about me Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting