Thursday, July 4, 2013

cerita english aku

Posted by Unknown at 6:42 PM
assalamualaikum hai uolsss

amboi kemain kan.. dah lama aku tak hupdate blog.. maklumlah busy sikit.. mihmih..

aku nak story sikit pasal result aku.. alhamdulillahh...
 result ok meningkat sikit.. masih DL lg..
 mudah-mudahan kekal sampai  hujung sem.. insha Allah aaminnn.... aku nak cerita bukan pasal result aku.. eh adalah sikit kena mengena dengan result..
 cerita camni.. paper english aku dari sem 1 asyik dapat dengan lect tak best je.. yela.. result aku dari sem 2 sampai sekarang asyik spoil je kat bahagian english.. nak kata aku bo*** englis tak la jugak..
 sebab ada kawan aku ni pun macam aku tapi paper english dia lg better dari aku..  
nak taw sebab apa? 
sebab dia dapat lect english yang lagi ok dari aku.. memang nasib aku kot dapat lect english yang tak oke... hailaaa~ aku harap sem depan paper last english aku dapat lect yang ok.. hopefullyy...

ok bye.. nak sambung makan meggy... yummmyyyyy

0 comment on "cerita english aku"

 

its all about me Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting