Sunday, April 21, 2013

hang out 2 bulan yg lalu~

Posted by Nurul Hidayah Hashim at 2:52 PM
Reactions: 
0 comment Links to this post
assalamualaikum and holaaa mokcikss sekalian..

hewhew...
arini iolss nk hupdate tntg hang out with my bestie kt kg...
da lame pun..
2 bulan yg lalu,,
T________T

mase tu pegi dgn keta mas..
teman si amilin nk g intrview kerja..
lpas g intrview..
weolsss trus shoottt pg CS kt jb..
then lepak situ smpai mlm..

mlm plak ktaorg g bazar jb..
sbb nk bli jersey jhor dat timee...
perghh mmg tervaikkkk..
hahahha

so lets picture talk....


gmbr ni diambil mase tnggu hanin kt rumah dye..
hewhew



ni plak mase amilin nk intrview kerja...
berdebor yerk milin..
hahahhaha


ni mase kt cs..
mkn tutti fruity..
yg plh tnggi tu hanin punya..
maklumlah..
dye ckp bab mkn tak leh nk bkire..
hahahahaha


ni mase lepak kt dpn cs..
cntik tak iolsss amik gmbr..
haahahaha


1,2,3

snappp!!!



milin,,
ko da knape tnjuk tgn kt gmbr ni?
hahahahaha...

oklah tu jer..
bye2
moshi2

Tuesday, April 16, 2013

deep

Posted by Nurul Hidayah Hashim at 4:08 PM
Reactions: 
0 comment Links to this post
assalamualaikum uolsss...

alhmdulillah dpt lg iollss update blog ni.. ye la.. kn da lame mnghilang.. maklum ler cuti sem kenn... hewhew..
ewm da msuk penggal kedua.. 
then kerja mkin bnyk.. walaupun kerja bnyk.. 
tp itu tak brmknne yg kte perlu abaikan life kte kan.. 

trdpat bnyk kngan yg tak bleh dilupakan spnjg sem 4 ni.. 
bg iolss spnjg 2 tahun brade kt tg malim. sem 4 ni lah yg plg bnyk knangan yg tak bleh dlupkan.. 
knangan bersama housemate tercinta yg bnyk mngajar erti life yg sebenar.. 
btullah org ckp.. hidup ni tak selalu ad kt atas, kdg2 kte kne berada kt bwh utk mengenal erti kehidupan kan.. 



hidup tak slalunya indah.. tp trnyata bila bersama kwn2 sedikit sebanyak boleh membantu utk mnjadi insan yg lebih kuat dan tabah.. 
sem ni bnyk mnangis dri ketawe...
 Allahu Rabbi...
 hanya Allah yg mngetahui apa yg ada di hati kami.. 
wlaupun bkn iolss yg hadapi smua ni..
 tp kalau da name kwn, cubit peha kanan peha kiri terasa jugak kan...



warkah utk housemate tercinta :

walaupun dhea tak pndai dlm memberi nasihat
sbb dhea tak pernah merasa apa yg kamu smua rasa...
tp ketahuilah..
perkara yg terjadi sedikit sebanyak memberi kesan terhadap diri ini...

walaupun dhea tak selayaknya memberi nasihat
tapi ingatlah bahawa
Allah tidak pernah menjanjikan pelayaran yang indah buat kita semua
tapi 
Dia merencanakan pelabuhan yang teduh bagi hamba-Nya yg sabar dlm mengharungi perjalanan hidup..


janganlah terlalu bersedih, 
ingatlah bahawa Allah sentiasa bersama kita,
sesungguhnya Allah mengetahui batas kemampuan kamu dalam memikul beban,
dan hadapilah ia dengan senyuman....






i love you alllllll........

^____^










 

its all about me Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting