Tuesday, December 16, 2014

praktikal

Posted by Unknown at 8:58 PM
assalamualaikumm
hai uolssss...
it has been a long long longggggg timeeee agoo tak update blog kan.. since start praktikal till now da abis praktikal.. hahaha.. mak jemah busy sgttt ni...

lama da tak pot pet pot pet kat sini kan.. ok la aku start from bulan 7 aritu.. aku abis exam bulan 6 then sempat la rehat  sebulan before start praktikal.. ohh yee for those yg tak taw aku praktikal kat SMK Tun Sardon, Rengit Johor.. acutuall masa mohon praktikal aku mintak area bukit beruntung tempat kakak aku tp tu la.. penuh pulak... then kol my dad, dye suruh apply kt johor.. mula-mula aku nak mohon SMK datuk Menteri Ayer Itam tapi tu lahh.. takde rezeki sebab da ada orang cop sekolah tu that time.. so pilihan terakhir SMK Tun Sardon Rengit.. sekolah ni kirenya sekolah yang paling dekat dengan rumah aku berbanding sekolah lain.. lagipun baba memang suruh mintak sekolah ni... ohh aku praktikal start daripada 13 Julai sampai sampai  6 Nov aritu aku praktikal.. banyak kenangan suka duka aku kat sekolah ni.. kenangan yang tak akan dilupakan sampai bila-bila.. hhmmm.. i will story satu persatu later k..

oke byeee.....

0 comment on "praktikal"

 

its all about me Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting