Friday, December 19, 2014

hari sukan sekolah....

Posted by Unknown at 9:45 PM
assalamualaikum.. 
hai uolssss...

ok arini aku nak cerita pasal hari sukan sekolah.. ok before start aku nak cerita yang aku praktikal dekat Johor di SMK Tun Sardon Rengit Johor. 
ok as weolss noe sekarang kan sukan sekolah kan mula lambat.. masa aku time sekolah dolu-dolu, bulan 1 dengan bulan 2 mesti sibuk dengan sukan sekolah.. peh aku teringat kenangan masa form 6.. tiap-tiap petang pergi sekolah.. one day before hari sukan, lepak kat sekolah sampai pukul 10 malam semata-semata nak siapkan khemah rumah sukan..lepas tu esoknya pergi sekolah pukul 5 pagi sebab nak pasang hiasan khemah tu semua,, memang la aku yang jadi mangsa sebab rumah dekat dengan sekolah kan.. sampaikan member tumpang tido rumah malam tuu... tapi memang best la.. pengalaman..
 nasib baik masa tu dapat no 1.. maka tak sia-sialah balik lambat lepastu lepak sampai malam.. peh peh.. kenangann.. 

ok back to the topic.. hari sukan sekolah ni kalau tak silap aku berlangsung 23 Ogos 2014.. means lepas raya la.. tugas aku masa tu kena jadi hakim penamat.. aku ni dahlah satu ape pun tak taw.. belasah je la labuu... hahahaha... ok lepas tu jugak aku kena jadi ape tu namenya,, alaa haaaa aku kena jadi pengiring untuk bagi pingat kepada menang.. starting from situ la lepas tu job pengiring hadiah memang aku pegang... bahahaha... malu tu memang la ada.. tapi pedulik hape aku.. orang dah suruh tak kan menolak pulak.. lagipun aku tempat orang kan.. kenelah pandai-panda membawa diri ye dak.. jangan demand sangat... aku bukan nak cakap aku ni baik.. tak.. aku biasa je.. tapi tu lah kenyataan.. mihmih..









0 comment on "hari sukan sekolah...."

 

its all about me Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting