Wednesday, June 19, 2013

pembaziran

Posted by Unknown at 11:54 PM
asslamualaikum uolsss...

amboi kemain iolss kan... update banyak kali malam ni.. hikhik... 
aku ni kan kalau pergi jalan-jalan. aku suka pegi jusco tak pun tesco.. 
tapi selalu aku pergi tesco la.. nampak tak.. da macam mak-mak dah aku ni.. 
sedihh.... 
aku suka pergi tesco sebab semua ada lepas tu murah.. 
aku boleh beli singlet dengan harga rm5 berbanding di pasar malam yang lagi mahal harganya.. 
ha nampak tak pointnya.. 
selain murah macam-macam aku boleh beli.. tapi selalunya aku pegi tempat makan la..
 tengok makanan pun boleh buat aku gembira..
 tu belum makan lagi.. lagi berdouble2 kegembiraannya.. 
ptutlah macam dah gemuk sikit.. mihmihmih...

aku kalau pegi shopping complex aku suka pergi foodcourt.. tengok makanan.. lepas tu aku suka pergi tempat kasut.. ha aku ada satu tabiat yang aku tak tawlah korang ada ke tak.. aku ni suka beli kasut.. tapi masalahnya semua kasut yang aku beli aku tak pakai.. aku pakai fipper je.. tak pun yang jenis sandal biasa.. nampak tak kat situ pembazirannya? bila nak beli tu kemain kan dalam hati cakap.. aku pakai punya.. cantik ni.. rugi tak pakai.. last2 nan adoooo... semua aku simpan dalam kotak.. hahahah..

banyak koleksi kasut aku.. ni pun dalam cadangan nak beli wedges.. nak pakai raya.. padahal tahun lepas punya wedges aku tak pakai lagi.. haishh.. perangai syaitoooon ni harus dibuang jauh-jauh... hikhik.. korang ada tak perangai macam aku? ke aku sorang je yang rasa macam ni?


0 comment on "pembaziran"

 

its all about me Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting