Wednesday, June 19, 2013

kejap nak kejap tak nak

Posted by Unknown at 11:14 PM
assalamualaikum uolssss....

kemain kan tajuk... kejap nak kejap tak nak.. apa yang nak, apa yang tak nak? kalau makanan konfirm aku nak... dasar kuat makan... berat rasa macam dah naik... hahaha

ok back to the topic sebelum aku merapu ke tempat lain.. actually aku ni jenis bukan yang jiwang-jiwang orangnya.. i is geli hokeyh.. yela aku ni jenis yang simple je orangnya.. jenis sarung jeans and tshirt je... jarang la nampak aku pakai blouse ke, skirt ke.. kemeja bolehla kadang-kadang aku pakai.. tapi yang jenis gegirl ni aku kurang sikit.. bukan tak nak pakai.. tengok orang lain pakai nampak cantik je... tapi aku tak selesa nyahh.. macam patung bergerak dah aku kalau pakai camtu walaupun aku nampak comel kenn... nak jugak tu puji diri sendiri.. haktuihh~

aku ni kalau tengok drama-drama yang sweet2 mula la nak berangan..
 sekarang kan musim cerita teduhan kasih dengan sebenarnya saya isteri dia..
 amboii kemain lagi kan izzue islam dengan adi putra tu.. sweet angat dalam cerita tu.. kan dah berjangkit penyakit berangan aku... tengok cerita tu kadang-kadang buat aku rasa tak sabar nak kahwin.. t
api bila dah habis jer cerita tu semua, perasaan nak kahwin pun habis jugak..
 acane tu? korang rasa aku kahwin awal ke lambat? 
aku takde nafsu la nak kahwin awal... maksud aku bukan tak nak kahwin.. 
tapi bila aku fikir balik..
 macam malas nak kahwin pun ada jugak.. haishhh~

tu la masalah aku.. takde pendirian.. ikut suka je...
 kejap nak kejap tak nak.. pernah aku nak beli baju.. memula aku cakap nak beli.. 
siap amik dah ni.. sampai ke kaunter terus tak jadi nak beli.. 
sebab tetibe aku rasa tak nak... 
then sampai rumah baru menyesal.. kahkahkah.. padan muka aku kan..

macamana eik nak atasi masalah aku ni.. haihhh macam-macam.. hahaha... :P


ni gamba masa aku nak pergi kelas nun.. and ini jugaklah yang perta dan yang terakhir aku pakai blouse dengan skirt.. mak tak kuasa nyahh jadi ayu camni... ni bukan aku..
*tapi aku cantik jugak kan..
hahaha muntah darah aku dengar....

oklah tu je.. bye
:P

0 comment on "kejap nak kejap tak nak"

 

its all about me Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting