Thursday, June 20, 2013

lepakss

Posted by Unknown at 8:49 PM
assalamualaikum!

hye uolss... sejak-sejak aku dah start cuti ni kan.. kemain taw tido lambat bangun pun lambat.. pernah sekali tu aku bangun pukul 12.. sebab tido lepas subuh.. aptb... hari ni aku tak buat apa-apa pun just keluar pergi beli peralatan mengecat.. aku kena cat rumah cuti ni uolss.. takpelah.. aku rela.. haktuih..

lepas beli cat semua, eh aku beli mask jugak.. maklumlah jerebu ken kat sini.. jerebu kat tempat aku ni waktu pagi teruk gila.. ta nampak jalan aku.. time petang dah ok sikit.. tu yang petang tu aku lepak kat kedai makan jumpa member-member lama.. member rapat kat kelas aku masa kat tingkatan 6 aritu.. jumpa lap dengan pian tu jer... lepak sampai 2 jam kot.. macam-macam cerita keluar.. maklumlah.. kawan baik.. aku harap hubungan persahabatan ni kekal sampai bila-bila.. taknak lah sebab orang lain hubungan persahabatan ni jadi retak..  ye dak? yang penting diorang belanja aku.. kahkah...

ingat lagi masa kat sekolah, cikgu panggil kitaorang tiga serangkai.. nak taw kenapa? eh aku rasa macam pernah cerita kat blog sebelum ni.. eh takpelah aku cerita lagi.. sebab masa kat sekolah kalau cikgu tengok homework kitaorang semua jawapan sepesen jer.. mana taknya.. saling meniru.. kalau tengok jawapan kat buku aku, cikgu memang konfirm la tak kan tengok buku diorang.. sebab jawapan sama... tension jugak kot cikgu aku tuh.. eheheh.. kenangan...

btw, thanks oke sebab sudi keluar lepak kat mamak.. sampai 2 jam.. bagi orang lain maybe biasa je kot.. tapi aku kan tak pernah lepak tanpa hala tuju kat kedai... tu yang bagi aku, tu satu pencapaian yang cemerlang.. hahaha.... banyak yang dibualkan.. terutamanya pasal life la... hurm.. nant sebelum aku balik UPSI harap dapat jumpa lagi la eik...

eh btw takde amik gamba pun.. sebab busy sangat berbual sampai ta sempat amik gambo...
oklah bye
:P

0 comment on "lepakss"

 

its all about me Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting